Sadece RESMİ sitelerin oyun fiyatlarını karşılaştırır
Kategoriler

Öneriler

Lethal Company
186,74
den başlayan fiyatlarla
Palworld
483,47
den başlayan fiyatlarla
Prison Architect 2
773,75
den başlayan fiyatlarla
Total War: WARHAMMER - The King and the Warlord

MSI RTX 40 Super Serisi Ekran Kartları
sponsorlu
MSI RTX 40 Super Serisi Ekran Kartları

NVIDIA DLSS 3.5

Ventus, Expert, Gaming Slim ve Suprim Serileri

Yüksek Performans

Güçlü Soğutma

Ürüne Git

  • Total War: WARHAMMER - The King and the Warlord
  • Total War: WARHAMMER - The King and the Warlord PC Fiyatları
  • Total War: WARHAMMER - The King and the Warlord PC Key Fiyatları
  • Total War: WARHAMMER - The King and the Warlord Fiyat Karşılaştırma
  • Total War: WARHAMMER - The King and the Warlord

Total War: WARHAMMER - The King and the Warlord

Çıkış Tarihi: 20.10.2016
Diller: İngilizce, Fransızca, İtalyanca ...

enucuzoyun.com'da en ucuz Total War: WARHAMMER - The King and the Warlord fiyatını bulmak için bilgisayar oyun fiyatlarını karşılaştır, en uygun fiyatlı Total War: WARHAMMER - The King and the Warlord PC oyun keyini hangi siteden satın alabileceğini öğren. Aynı zamanda Total War: WARHAMMER - The King and the Warlord oyununun sistem gereksinimlerini, oyuna ait Twitch yayınlarını ve oyunun oynanma istatistiklerini yine sitemizin oyun sayfalarında incele.
Fiyatı Düşünce Haber Ver

Oyun Fiyatları
Resmi Mağazalar
Resmi Mağaza
Sürüm
Fiyat
Steam
Sürüm — Standart
225,45
Fanatical
77.203 yorum
Sürüm — Standart
257,80
WinGameStore
226 yorum
Sürüm — Standart
290,07
Gamesforpc
Sürüm — Standart
312,52

Oyun İstatistikleri

Total War: WARHAMMER - The King and the Warlord yayınları

Sıkça Sorulan Sorular

  • Total War: WARHAMMER - The King and the Warlord oyununun konusu nedir?

  • Total War: WARHAMMER - The King and the Warlord nereden indirilir?

  • Total War: WARHAMMER - The King and the Warlord nereden satın alınır?

  • Total War: WARHAMMER - The King and the Warlord kaç GB?

  • Total War: WARHAMMER - The King and the Warlord Türkçe mi?

  • Total War: WARHAMMER - The King and the Warlord hangi dilleri destekliyor?

  • Multiplayer var mı?

  • Total War: WARHAMMER - The King and the Warlord ne zaman çıkacak?

  • Oyunun yayıncısı kim?

  • Oyunu hangi firma geliştirdi?

Oyun Hakkında



The King & The Warlord , Total War: WARHAMMER için ikinci Lordlar Paketidir. Hem The Greenskins hem de The Dwarfs'ın güçlerini güçlendiren Warhammer Fantasy Battles dünyasından Büyük Seferlerinize ve Özel / Çok Oyunculu savaşlarınıza ünlü rakip karakterleri, yeni ikonik birimleri ve yeni savaş haritalarını sunar.

İki yeni Efsanevi Lord…
... yeni görev zincirleri, büyülü eşyalar ve yetenek ağaçlarıyla
İki yeni ek Lord türü
Altı yepyeni savaş alanı birimi
22 yepyeni seçkin Ünlü Alay

Angrund Klan için Karak Sekiz Zirvesini Grobi yağmacılarından geri alma zamanı geldi! Klan lideri ve atalarından kalan son cüce Kral Lunn'un doğrudan soyundan gelen Belegar Ironhammer, acı bir nefret ve kızgınlık mirasına miras kaldı. Şimdi bile kalabalığının başına geçerek Karak İzor'dan saldırmaya hazırlanıyor. Efsanevi atalarının ruhları onun yanında savaşmak için geri döndüğünde, Belegar yeminlerinin yerine getirildiğini görecek ve kendisi efsaneye geçecektir.

Bu arada Karak Eight Peaks'in kendi kendini Night-Goblin savaş ağası ilan eden Skarsnik, beklemeden ayrıldı. Brettonia'nın doğusundaki Gri Dağlarda bir gök gürültüsü avı gezisinde, kendisine Belegar'ın niyetini haber ulaştığında Karak Azgaraz'daki üssünden hareket eder. Daha da kötüsü, Karak Eight Peaks'e bakan hileli Goblinler, Skarsnik'in demir iradesine meydan okuyarak kontrolü ele aldı. Dayanılmaz, sinsi, isyancı hareketler!

Öyleyse iki efsane: her ikisi de kadim Cüce-Kale'yi kendileri için talep etmeye kararlı. Kaderleri birbirine dolanmış olan Kral ve Savaş Lordu, Karak Sekiz Tepeleri'nin gerçek hükümdarını belirlemek için son ve umutsuz bir savaşta birbirleriyle yüzleşmek zorundadır.

Yeni Efsanevi Lordlar


Belegar Ironhammer, Sekiz Zirvenin Gerçek Kralı





Karak Eight Peaks'in atalarının varisi olan Kral Belegar'ın yerine getirmesi gereken korkunç ve görkemli bir kaderi vardır. Karşılaştığı dağlık zorluklara rağmen, düşmüş Cüce Kalesi'ni Greenskin gaspçılarından geri almak için yemin etti.

Karak Eight Peaks, Belegar'ın doğuştan gelen hakkından daha fazlasını temsil ediyor. Prestij ve zenginlik açısından Karaz-a-Karak'ın kendisinden sonra ikinci sıradadır ve Belegar onu Angrund Klanı adına geri alabilirse, atalara ait mezarlara ve antik ve güçlü rün silahlarının zengin hazinesine erişim hakkı kazanacaktır. içinde yatan ...

Benzersiz başlangıç konumu
Belegar, Büyük Sefer'e, Sınır Prensleri topraklarında yer alan duvarlarla çevrili Karak İzor yerleşiminin mülkiyeti ile başlar.

Kampanya bonusları
Bir Büyük Sefere liderlik etmek için seçildiğinde Belegar, yoldaş Kahramanları olarak Atalarının ruhlarıyla oynamaya başlar. King Lunn The Ironhammer (Thane), Halkenhaf Stonebeard (Thane), Dramar Hammerfist (Master Engineer) ve Throni Ironbrow (Runesmith), Ethereal özelliğinin sağladığı tüm avantajlarla birlikte Ethereal Kahramanlardır.

Belegar, Ranger Outpost binası aracılığıyla yeni Cüce Rangers'a erken erişim elde eder. Ayrıca, önce kuşatma ekipmanı inşa etmeden surlarla çevrili şehirlere saldırmasını sağlayan Siege Attacker özelliğine de sahiptir. Ancak, Karak Sekiz Zirvesi'ni ele geçirene kadar Belegar, ordusunun birim bakım maliyetlerini artırıyor.

Görevler
Belegar, iki efsanevi eşyası olan The Shield of Defiance ve güçlü atalarının rün silahı The Hammer of Angrund'u elde etmek için görevlere çıkabilir.

Skarsnik, Sekiz Zirvenin Savaş Lordu






Skarsnik, Crooked Moon Tribe'ın reisidir ve Dünya'nın Kenar Dağları'ndaki en güçlü Gece Goblini olarak geniş çapta kabul edilmektedir. Bu itibar, sinsi entrikalar, acımasız kin ve onun tehlikeli ırkı arasında bile nadir görülen toptan bir vahşetle kazanıldı.

Kendi başına acımasız bir yakın dövüşçü, onu gerçekten zorlu yapan şey, en sevdiği evcil hayvanı Giant Cave Squig Gobbla'dır. Canavarın devasa dişleri ve doymak bilmez iştahı, onu savaş alanında korkunç bir manzara haline getiriyor; Gobbla'ya göre, düşman birimleri, fiziksel bir düşman kadar, ortalıkta dolaşan bir smorgasboard'dur.

Benzersiz başlangıç konumu
Skarsnik, Squig avına gitmek için Karak Sekiz Tepeleri'nden ayrıldıktan sonra Batı Gri Dağlar'da Karak Azgaraz'da başlar.

Kampanya bonusları
Skarsnik, bir Büyük Harekata liderlik etmek için seçildiğinde, asla yanından ayrılmayan gaddar Dev Mağara Squig Gobbla ve bir Goblin Büyük Patron kahramanıyla oynamaya başlar. Skarsnik ayrıca Goblin birimlerini güçlendiren, Goblin birimlerinin bakım maliyetlerini azaltan benzersiz becerilere sahiptir ve özellikle sinsi yapısı, Kahramanlarının eylemlerinin daha az maliyetli olduğu ve daha fazla deneyim kazanımı sağladığı anlamına gelir.

Skarsnik, Orkları yalnızca Karak Sekiz Zirvesi'nde askere alabilir, ancak bunu önce kabilesinin isyancı unsurlarından geri alması gerekir.

Görevler
Skarsnik, efsanevi silahı Skarsnik'in Prodder'ı için bir arayışa çıkabilir. Bu acımasız, halberd tarzı silah, güçlü sihirli füzelerin alan etkili bir patlamasını serbest bırakma yeteneğine sahiptir.

Yeni Lordlar


Runelord
Dwarfen Runelords, Runic Arts'ın en yetenekli uygulayıcıları arasındadır. Ordularını savaşa götürürken, dost birimleri canlandırmak ve düşmanlarını engellemek için bu rünlerin gücüne başvururlar. Runelords ayrıca yeni bir bineğe erişebilir; 6. seviyede, The Anvil of Doom'un kilidini açabilir ve savaşa binebilirler. Bu eşsiz savaş arabası Runelord'un runik yeteneklerini güçlendirir ve hasar direncini artırır.

Gece Goblini Savaş Patronu
Kindar, dolandırıcı ve kaprisli Night Goblin Warbosses, Goblin, Night Goblin ve Squig birimlerinin yeteneklerini artıran benzersiz becerilerin kilidini açabilir ve tüm ordularını zehirli saldırılarla aşılayabilir. 12. seviyede, Büyük Mağara Kalabalığına monte edilebilirler ve Warboss'a daha fazla hasar direnci, hız ve saldırı gücü sağlarlar.

Yeni birimler

Çarpık Ay

Squig sürüsü
Savaş canavarları, Anti-piyade, Öncü Mevzilendirme

Dünyanın Kenar Dağlarının derinliklerindeki mağaralarda bulunan Squigs, imkansız canavarlardır. Kısmen mantar, kısmen et, sferoid gövdeli ve zıplayan bir yürüyüş, uzaktan komik olarak görülebilir. Ancak yakın çevrede, başka bir şey değiller. Boncuk gibi gözleri bir hedefe takılırken, öne doğru atılırlar ve hançer benzeri diş dizisini ortaya çıkarmak için aralıklı ağzı açarlar. Gece Goblin çobanları tarafından savaşa itilen bu askerler, hızlı ve acımasız bir piyade karşıtı güç oluştururlar.

Gece Goblini Squig Hoppers
Süvari, anti-piyade, Öncü Mevzilendirme, Zehirli Saldırılar

Bir Squig'in tepesine atlamak ve onu savaşa götürmek özellikle dengesiz bir kişi gerektirir. Neyse ki, bu Gece Goblinlerinin belirleyici bir özelliğidir. Ciyaklayan, kıkırdayan biniciler tarafından ileriye doğru ilerleyen bu Squig'ler, son derece yüksek bir hızda sürülür - adsız meslektaşlarından daha hızlıdır - ve sonuç olarak yenilenmiş bir vahşetle vururlar.

Kötü Skulkers
Sinsi piyade, Öncü Mevzilendirme, Sap, Zırh Delici

Kimse bir Goblin gibi küstahça davranmaz ve Nasty Skulkers en skulki'cilerdir. Jilet gibi keskin hançerlerle silahlanmışlar, bir savaştan önce tarlanın derinliklerine gizlice girip pusuya yatarlar. Doğru zaman geldiğinde, dışarı fırlarlar ve saldırırlar, kafa karıştırıcı bir duman bulutu altında hızla uzaklaşmadan önce ölümcül zırh delici hasara neden olurlar. Ortalama bir goblini omurgasız bir sefil olarak göz ardı etmek çok kolaydır, ancak bir Nasty Skulker hiçbir yerden omuzlarınıza inmek için fırladığında, varsayımlarınıza meydan okumak yeterlidir… karşılaşmadan sağ çıkarsanız.

Klan Angrund

Rangers (Büyük Silahlarla yükseltilebilir)
Menzilli / yakın dövüş, hızlı, Öncü Deployment, Stalk yapabilir

Bir Cüce Throng'un uzun menzilli gözleri ve kulakları olan Rangerlar, genellikle düşman bölgesinin derinliklerinde tek başlarına hareket etmeye alışkındır. Uzman yaylı tüfekçiler, müthiş pusular yapıyorlar - bir gümbürtü bulutuyla uçmadan önce düşmanın ateş hattına manevra yapmasını sabırla bekliyorlar. Düşman yaklaşırsa, özellikle Büyük Silahlarla silahlandıklarında iyi talim görmüş yakın dövüş savaşçılarıdırlar.

Bugman's Rangers
Menzilli / yakın dövüşçü, hızlı, Öncü Deployment, efendilerinin efsanevi bira fabrikasını yok etmek için Ebedi intikam peşinde koşanların peşine düşebilir; bu kıdemli savaşçılar, önündeki savaş için Throng'a katılmadan önce, genellikle korkunç haberler vermek için bir savaştan önce habersiz gelirler. Birim, Bugman'ın en güçlü içeceklerinin güçlendirici gücü olmadan asla seyahat etmeyecek olsa da, onlar kendi başlarına eşsiz Ranger'lardır. Bu tür sıvı takviye, savaş yeteneklerini dönüştürebilir.

Bolt Atıcı
Saha topçusu, zırh delici

Denenmiş ve doğru, birçok klan hâlâ Cücelerin Atalar Tanrıları'ndan beri kullandığı bir savaş makinesi olan Bolt Thrower'ı kullanıyor. Esasen büyük boy tatar yayları, isabetli ve güvenilirdirler, en sert zırhları bile delebilecek devasa, jilet keskinliğinde cıvatalar fırlatırlar.

Yeni Eşsiz Yapı Zinciri


Karak Eight Peaks'in yerleşimi, avantajları Clan Angrund veya The Crooked Moon Tribe tarafından ele geçirilmesine bağlı olarak değişen benzersiz bir Karak Sekiz Tepe yapı zinciri sunuyor.

Clan Angrund tarafından oluşturulmuşsa, faydalar aşağıdaki gibidir:
  • Seviye 1, Karak Sekiz Tepeyi daha savunulabilir hale getirmeye odaklanır ve kuşatma altındayken birim stat bonusları verir.
  • Seviye 2, Karak'ı yeniden inşa etmeye, büyük asayiş bonusları, çeşitli birimler için birim deneyimi ve yolsuzluğu azaltmaya odaklanıyor.
  • Seviye 3, Atalar Mezarlarının kurtarılmasını işaret eder ve yakındaki illerdeki askeri birimlere Ata Silahları sağlayarak onları büyülü saldırılarla doldurur. Seviye 3 ayrıca birim deneyimini ve asayiş bonuslarını artırır.

The Crooked Moon Tribe tarafından yapılmışsa, faydalar aşağıdaki gibidir:
  • Seviye 1, The Tribe Clan Angrund'un onu tekrar ele geçirmeyi denemesini beklediğinden, Karak Sekiz Zirveyi yenilmez kılmaya odaklanır. Bu, büyük bir kuşatma uzatma süresi bonusu ve kuşatmalar sırasında maruz kalınan sıfır yıpranma sağlar.
  • Seviye 2, bölgeye İtaat bonusları verir ve Goblinler için birim deneyimini geliştirir.
  • Seviye 3, kahramanlara başlangıç seviyesinde bonus deneyim, tüm birimler için küresel deneyim kazanımı sağlar ve çevredeki bölgelerde Cüce moralini azaltır.

Yeni Cüce Yapı Zinciri

Korucu Karakolu (T1) -> Korucu Kışlası (T3)
Ranger zinciri başlangıçta arbalet kullanan korucuların ve daha sonra Büyük Silahlarla donanmış Korucuların ve seçkin Bugman's Rangers'ın işe alınmasını sağlar.

Yeni Cüce Teknolojileri
Vanguard Proficiency: Yakın dövüş savunmasını ve Ranger birimleri için hızı artırır
Fare Zehri: fraksiyon çapında yozlaşmayı azaltır, madenlerden ve taş ocaklarından elde edilen geliri artırır ve efsanevi 'insan boyutundaki fareleri' uzak tutar

Yeni Greenskin Binası

Squig Kafesleri (T3)
Yeni Squig Cages binası, Squig Herds ve Night Goblin Squig Hoppers'ın işe alınmasını sağlar.

Yeni teknolojiler
Squig Ridin ': Squig Cages binası ile uyumlu olarak Night Goblin Squig Hoppers'ın askere alınmasını sağlar.

Ünlü Alaylar

Bunlar, istatistikleri standart emsallerine göre çok daha gelişmiş olan Eski Dünya tarihlerinde efsanevi olan elit birimlerdir. Komutanınız altındaki Lord yeterli beceri düzeyine eriştiğinde askere alınmak için açılabilirler ve özel Namlı Alayları askere alma menüsünden anında ordusuna alınırlar. Bu bakımdan, işe alım kuyruğunda en az bir tur harcayan standart birimlerden farklıdırlar.

Gelişmiş istatistikler ve en üst seviye (seviye 9) emektarlığın yanı sıra, her Namlı Alay, standart kadrosundaki muadilinin sahip olmadığı bir veya daha fazla özel yeteneğe sahiptir.

Cüceler


Ulthuar'ın Korucuları (Büyük Silahlı Korucular)
Düşman füzesinin sapmasını ve direncini azaltır

Tepe Kapısı Koruması (Çekiçler)
Sihirli saldırılar, Psikolojiye Bağışıklık, Sunder Armor

Gob-Lobber (Garez Atıcı)
Geliştirilmiş Moral, çarpma anında hedef moralini düşürerek Goblin cephanesini haykırır

Skyhammer (Gyrobomber)
damla başına birden çok bomba

Ekrund Madencileri (Patlatma Ücretli Madenciler)
Çılgınlık, Patlatma Yükü cephanesi artırıldı

Warriors of Dragonfire Pass (Cüce Savaşçıları)
Anti-piyade, Alevli Saldırılar

Skolder Muhafızı (Irondrakes)
Zırh Delici mermiler, Fiziksel Direnç

Norgrimling'in Demir Kırıcılar (Demir Kırıcılar)
Vanguard Deployment, Psikolojiye Bağışıklık, artan birim boyutu

Dragonback Avcıları (Avcılar)
Şarj Savunması, Fiziksel Direnç, Ateş Direnci, hedeflerin hızını düşürür, hedef tutuşabilirliği artırır

Yaşlı Homurdananlar (Uzun Sakallı Büyük Silahlar)
AOE müttefiki Yorgunluk artırma

Yeşilderililer


Da Paslı Tutucular (Gece Goblin Okçuları)
Zırh ayırma menzilli saldırılar, Zehirli yakın dövüş saldırıları

Ay Uluyanları (Goblin Kurt Binicileri)
Korku

Deff Creepers (Goblin Örümcek Binicileri)
Rejenerasyon, Sap

Teef Robbers (Goblin Kurt Arabası)
Öncü Dağıtımı, Ormanda Saklan

Morgrub'un Mangy Çapulcuları (Goblin Kurt Okçuları)
Psikolojiye bağışıklık, Zırh delici mermiler

Hammer Of Gork (Goblin Rock Lobber)
Hedefin Füze İsabeti Yakın Dövüş Savunması ve Yakın Dövüş Saldırısı, Zehirli Saldırılar için Debuff

Durkit'in Squig'leri (Night Goblin Squig Hoppers)
Füze Direnci

Da Eight Peaks Loonies (Nigh Goblin Fanatics)
Kırılmaz, Zincir Üstü Cüce!

Broken Tusks Mob (Orc Boar Boy Big 'Uns)
Zırhlı, Teşvik Et

Krimson Killerz (Siyah Orklar)
Anti-Piyade, çift elli Büyük Silahlar, AOE saldırıları

Da Warlord'un Boyz'u (Gece Goblinleri)
Psikolojiye Bağışıklık, Sunder Armor

Venom Arachnarok Kraliçesi (Arachnarok Örümcek)
Örümcek yavruları savaşa çağırabilir
Desteklenen Diller: İngilizce, Fransızca, İtalyanca, Almanca, Kastilya İspanyolcası, Çekçe, Korece, Lehçe, Brezilya Portekizcesi, Rusça, Türkçe

Sistem Gereksinimleri

Minimum Sistem Gereksinimleri:
Minimum:
  • İşletim Sistemi: Windows 7 64Bit
  • İşlemci: Intel® Core™ 2 Duo 3.0Ghz
  • Bellek: 3 GB RAM
  • Ekran Kartı: (DirectX 11) AMD Radeon HD 5770 1024MB | NVIDIA GTS 450 1024MB | Intel HD4000 @720P
  • DirectX: Sürüm 11
  • Depolama: 35 GB kullanılabilir alan
  • İlave Notlar: *PC Integrated graphics chipsets require 4 GB RAM, e.g. Intel HD series.
Önerilen Sistem Gereksinimleri:
Önerilen:
  • İşletim Sistemi: Windows 7/8.1/10 64Bit
  • İşlemci: Intel® Core™ i5-4570 3.20GHz
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: (DirectX 11) AMD Radeon R9 270X 2048MB | NVIDIA GeForce GTX 760 2048MB @1080P
  • DirectX: Sürüm 11
  • Depolama: 35 GB kullanılabilir alan

Yorumlar