Sadece RESMİ sitelerin oyun fiyatlarını karşılaştırır
Kategoriler

Öneriler

Lethal Company
188,26
den başlayan fiyatlarla
Palworld
487,38
den başlayan fiyatlarla
Prison Architect 2
780,01
den başlayan fiyatlarla
RimWorld - Ideology

MSI RTX 40 Super Serisi Ekran Kartları
sponsorlu
MSI RTX 40 Super Serisi Ekran Kartları

NVIDIA DLSS 3.5

Ventus, Expert, Gaming Slim ve Suprim Serileri

Yüksek Performans

Güçlü Soğutma

Ürüne Git

  • RimWorld - Ideology
  • RimWorld - Ideology PC Fiyatları
  • RimWorld - Ideology PC Key Fiyatları
  • RimWorld - Ideology Fiyat Karşılaştırma
  • RimWorld - Ideology

RimWorld - Ideology

Çıkış Tarihi: 20.07.2021
Diller: İngilizce, Almanca, Japonca ...

enucuzoyun.com'da en ucuz RimWorld - Ideology fiyatını bulmak için bilgisayar oyun fiyatlarını karşılaştır, en uygun fiyatlı RimWorld - Ideology PC oyun keyini hangi siteden satın alabileceğini öğren. Aynı zamanda RimWorld - Ideology oyununun sistem gereksinimlerini, oyuna ait Twitch yayınlarını ve oyunun oynanma istatistiklerini yine sitemizin oyun sayfalarında incele.
Fiyatı Düşünce Haber Ver

Oyun Fiyatları
Resmi Mağazalar
Resmi Mağaza
Sürüm
Fiyat
Steam
Sürüm — Standart
306,93
GOG
Sürüm — Standart
341,29
Fanatical
77.196 yorum
Sürüm — Standart
572,29

Oyun İstatistikleri

RimWorld - Ideology yayınları

Sıkça Sorulan Sorular

  • RimWorld - Ideology oyununun konusu nedir?

  • RimWorld - Ideology nereden indirilir?

  • RimWorld - Ideology nereden satın alınır?

  • RimWorld - Ideology kaç MB?

  • RimWorld - Ideology Türkçe mi?

  • RimWorld - Ideology hangi dilleri destekliyor?

  • Multiplayer var mı?

  • RimWorld - Ideology ne zaman çıkacak?

  • Oyunun yayıncısı kim?

  • Oyunu hangi firma geliştirdi?

Oyun Hakkında


İdeoloji genişletmesi ile oyundaki her kişi bir inanç sistemine sahip oluyor.

İnanç sistemleri, liderler, ahlaki rehberler ve beceri uzmanları için sosyal rolleri tanımlar. Nazik festivallerden acımasız fedakarlıklara kadar ritüelleri çağırıyorlar. Yemek, konfor, aşk, teknoloji ve şiddet konusundaki tercihleri yönlendirirler. Belirli hayvanlara hürmet ederler, farklı giysiler ve dövmeler isterler ve farklı binalara ve stratejilere erişim sağlarlar.

Her şey özelleştirilebilir. Korsan çıplaklar yamyamları, kör yeraltı köstebekleri, hayırsever çiftlik kovboyları, makine takıntılı transhümanistler veya meraklı ağaç yaratıklarıyla bağlantı kuran rustik barışçıl kabileler hakkında kendi hikayenizi yapın.

Rengarenk ilaç motifleriyle akıllara durgunluk veren tapınaklar, kafataslarıyla kaplı korkunç kurban sunakları, teknolojiyle dolu dolambaçlı yeraltı tünelleri ya da yaprakları uçuşan güzel meyve bahçeleri inşa edebilirsiniz.

Unutulmaz ritüeller düzenleyeceksin - şiddetli müzik eşliğinde hasta dans partileri, bol insan eti ziyafetleri, güzel skylantern festivalleri, törensel körlemeler, ağacın etrafında Noel şenlikleri, kısır gladyatör düelloları ve daha fazlası.

Güçlendikçe, yeni çok parçalı görevlerde inanç sisteminizin saygıdeğer kalıntılarını arayacaksınız. Çeşitli tehditlerle dolu antik komplekslere nüfuz edin. Dikkatli kabile köylerine sızın ve diğer hazine avcılarını uzak tutarken düşen uzay uçaklarını hackleyin. Eski tapınağındaki kalıntıyı bulun ve zengin hacıları koloninize çekmek ve daha da fazla insanı inançlarınıza dönüştürmenize yardımcı olmak için onu kutsal alanınıza geri getirin.

Başarılı ve güvende olduğunuzda, yeni, epik archonexus oyunsonunda gerçekliğin ötesinde aşkınlığı arayabilirsiniz.

İdeoloji daha zamankinden daha da hikayenin içine hikayenizi yapar.


Her inanç sistemi, her bir memenin inanç sistemindeki bir ana fikri temsil ettiği 1-4 çekirdek mem koleksiyonu etrafında inşa edilmiştir. Memleri birleştirerek ve nasıl ifade edildiklerinin ayrıntılarını değiştirerek, neredeyse sonsuz çeşitlilikte farklı inanç sistemleri oluşturabilirsiniz.

Memeler şunlardır:

  • Hayvan kişiliği: Hayvanlar da insanlar gibi haklara sahiptir.
  • Rancher: Hayvan yetiştirmek doğru yoldur; yemek için bitki yetiştirmek değildir.
  • Acı erdemdir: Erdem, benliğin ve başkalarının ıstırabıyla gösterilir.
  • Karanlık: Parlak ışık yakar ve yok eder! Karanlık besler ve yaratır. İnsanlar karanlıkta yaşamalı.
  • Tunneler: İnsanlar yeraltında yaşamalı ve derinliklerin lezzetli meyvelerinin tadını çıkarmalı.
  • Ağaç bağlantısı: Ağaçlar hayatın özüdür ve onların yanında olmalıyız.
  • Çıplaklık: Giysiler bizi bağlar, kontrol eder ve boğar. Hepimiz serbest kalmalıyız.
  • Blindsight: Sadece körler gerçek gerçeği algılayabilir.
  • Cannibal: İnsan eti tüketmeliyiz.
  • Transhümanist: İnsani ilerleme, teknolojiyle birleşmek anlamına gelir.
  • Et saflığı: İnsan vücudu aşağılanmamalıdır.
  • Raider: Güçlü, zayıftan almalı.
  • Proselytizer: İnançlarımızı yaymak bizim görevimizdir.
  • Yüksek yaşam: Egzotik ruh halleri iyi bir yaşamın merkezinde yer alır.
  • Doğa önceliği: İnsan, doğanın mükemmelliği üzerinde bir lekedir.
  • İnsan önceliği: İnsanlar, evrenin ahlaki merkezidir.
  • Kadın üstünlüğü: Kadınlar üstün cinsiyettir ve yönetmelidir.
  • Erkek üstünlüğü: Erkekler üstün cinsiyettir ve yönetmelidir.
  • Üstünlükçü: Halkımız diğerlerine hükmetmeli
  • Sadık: Başkalarından önce kendimizi savunuyoruz.
  • Suçlu: Halkımız çağlardan beri suçluluk taşıyor. Diğerleri daha değerli.
  • Bireyci: Bir topluluğun rolü her bireye hizmet etmektir.
  • Kolektivist: Bir kişinin rolü topluma hizmet etmektir.



Her mem çeşitli farklı ilkelere yol açabilir. Her kural, belirli bir davranışı veya tercihi etkileyen belirli bir kural veya kılavuzdur. Aynı meme her zaman aynı ilkeleri ima etmeyecektir - hassas kontrol istiyorsanız, kuralları tam istediğiniz gibi düzenleyebilir ve rastgele ayarlayabilirsiniz. Bazı ilkeler aşağıdaki gibi konularla ilgilidir:

  • Besin ezmesi yemek: Bu yemek iğrenç veya etkili olarak görülebilir.
  • Yamyamlık: Bazı inananlar insan eti yemeyi tiksindirici bulur, diğerleri rahatsız olmaz ve bazıları buna aç kalır.
  • Böcek eti: Böceklerin sümüksü eti iğrenç veya nefis olabilir.
  • Mantar yeme: Artık mantar çakılları üzerinde yeraltında yetiştirilebilen mantarlı mantar yemi, bazıları tarafından tercih edilir ve diğerleri tarafından nefret edilir.
  • Organ kullanımı: Organların hasat edilmesi, satılması, satın alınması ve yerleştirilmesi konusunda görüşler farklıdır.
  • Yürütme: Bu eylem, potansiyel olarak ölçüsüz, gerekli ve hatta zevkli bir kötülüktür.
  • Saygı duyulan hayvan: Belirli bir hayvanın özel bir ahlaki role sahip olduğuna inanılır. Bu nedenle, asla zarar görmemelidir ve insanlar onunla daha mutlu olurlar.
  • Hayvanlarla bağlantı: Bazı inanç sistemlerinin hayvanlarla güçlü bir bağı vardır ve onları arkadaş olarak görür.
  • Hayvanları kesmek: Yemek için gerekli olabilir, ancak diğerleri kesinlikle onaylamaz.
  • Apostasy: Birinin inanç sistemini terk etmek, karakter kusurlarını veya derin ahlaksızlığı gösterir.
  • Otonom silahlar: Görüşler, makinelerin kimi öldüreceklerine karar vermesine izin verilip verilmeyeceğine göre değişir.
  • Körlük: Bazı insanlar kör olmanın ahlaki ve fiziksel gerçeklik tarafından bulutsuz olmak olduğuna inanır. Diğerleri aynı fikirde değil.
  • Kör psisense: Kör bireylerin psişik etere bağlanmak için özel yolları vardır.
  • Vücut modifikasyonu: Bazıları değiştirilmiş vücutlar talep ederken, diğerleri onlardan nefret eder.
  • Bağlanma: Bazıları hayvanlarla kişisel bağ kurmanın iyi olduğuna inanırken, bazıları değil.
  • Hayırseverlik: Hayırsever inanç sistemleri, cömertliğin ve başkalarına yardım etmenin önemini vurgular.
  • Erkek/kadın eşleri: Bir erkek veya kadının kaç eşe sahip olabileceğine ilişkin kurallar vardır.
  • Fiziksel aşk: Mahrem yaşam üzerindeki kısıtlamalar.
  • Rahatlık: Bazıları rahatlığa hiç önem vermez.
  • Döşeme yatağı: Bazıları, uyumanın doğru yolunun soğuk, rahatsız edici bir döşeme üzerinde olduğunu düşünür.
  • Cesetler: Ölüleri görmek kolonistler için rahatsız edici olabilir veya onları hiç rahatsız etmeyebilir.
  • Uyuşturucu kullanımı: İlaçlar yasaklanmış, tıbbi ve sosyal kullanımla sınırlı veya gerekli olabilir.
  • Düşünce çeşitliliği: Derin takdirten yoğun bağnazlığa kadar geniş ölçüde değişir.
  • Masum hayvanları öldürmek: Bu tür eylemler onaylanmayabilir, nefret edilebilir veya düşünülemez olabilir.
  • Aydınlatma: Karanlığa ayarlananlar, karanlık ışıklar için bir tercihe sahiptir.
  • Karanlık savaşı: Bazı inananlar karanlıkta daha iyi savaşır.
  • Et yeme: Koloniler bir etobur diyeti izleme konusunda katı olabilir veya onu tamamen reddedebilir.
  • Madencilik: Kaynaklarının yeryüzüne baskın yapmak çirkin bir eylemdir.
  • Erkek/kadın giyimi: Vücudun hangi bölgelerinin örtülmesi gerektiği konusunda görüşler farklıdır.
  • Acı: Şiddetli, sinir bozucu acılara katlanmak ve bunlara katlanmak ahlaki olmaktır.
  • Proselize etmek: İnançlarınızı yaymak ara sıra bir görev veya nihai göreviniz olabilir.
  • Baskın: Güçlü, zayıftan alır. Bunu yapmamak, sizin de zayıf olduğunuz anlamına gelir.
  • Çiftçilik: Yaşamanın doğru yolu etleri için büyük hayvanlar yetiştirmektir. Ekinlerin burada yeri yok.
  • Araştırma: Birinin bilgisini genişletmek bir koloni için önemsiz veya çok önemli olabilir.
  • Kazıma: Bazı inanç sistemleri vücuttaki ritüel yara izlerine değer verirken, diğerleri bu fikri kınıyor.
  • Skullspike: Hepsi kafatasları toplamaktan ve onları mızraklara yapıştırmaktan hoşlanmaz. Ama bazıları yapar.
  • Kölelik: İnanç sistemleri, kölelerin mülkiyeti ve ticareti konusunda farklı görüşlere sahiptir.
  • Küçük alanlar: Bazı insanların klostrofobik alanlarla sorunu yoktur.
  • Uyku hızlandırıcı: Hızlandırıcı olmadan uyumak aptalca ve zaman kaybı olur.
  • Biosculpting: Biosculpting bazı inananlar tarafından talep edilirken, diğerleri bunun vücuda zarar verdiğini düşünüyor.
  • Yaşın tersine çevrilmesi: Bunu tersine çevirecek gücünüz olsaydı neden yaşlanacaksınız?
  • Sinirsel süper şarj cihazı: Bazıları, beyinlerini teknoloji tarafından sürekli olarak güçlendirmeden yaşamanın alçaltıcı olduğunu düşünüyor.
  • Ağaç kesmek: Bazıları, ağaçlar kesildiğinde değişen derecelerde üzülebilir.
  • Ağaçlar: İnananlar, doğa ve büyük ormanlarla çevrili olmak isterler.
  • Gauranlen bağlantısı: Bazı inanç sistemleri, Gauranlen ağaçları ve onların orman ormanlarıyla çok daha güçlü bir bağlantıya sahiptir.
  • Silahlar: Silahlar için tercihler var. Bazıları asildir ve aranır, diğerleri hor görülür.
  • Çalışma güdüsü: Liderin çalışma güdüsü yeteneği üç katına çıkar.


İnanç sistemlerinin her birinin altta yatan bir yapısı vardır. Bunların oyun efektleri yoktur, ancak farklı inanç sistemlerinin nasıl göründüğüne ve nasıl hissettiğine ve oyunun onlar için oluşturduğu anlatılara çeşitlilik verir:

  • İdeolojik inançlar tarihsel anlatılarla meşrulaştırılır.
  • Teistik inançlar, tanrılarını soyut veya fiziksel olarak somutlaştıran olarak gören tek tanrılı veya çok tanrılı olabilir. Bazıları tarihsel inanç sistemlerinin uzak torunları olabilir.
  • Animist inançlar, çevremizdeki dünyada ruhları görür.
  • Arşivci inançlar, süperzeki makine arkoteklerini gerçekliğin gerçek tanrıları olarak görür.



İnsanlar birbirlerini yeni inançlara dönüştürebilir. Mahkumları dönüştürmek için gardiyanlar atayabilir veya ahlaki rehberinizin özel yeteneklerini kullanabilirsiniz.

İnsanlar aynı zamanda etraflarındakileri de kendiliğinden dönüştürmeye çalışacaklardır. Dini yayma inançları olanlar bunu çok daha yoğun bir şekilde yapacaklar - bu da çatışmaya yol açabilir.

Özelliklere bağlı olarak, bazı insanları dönüştürmek diğerlerinden çok daha kolaydır.

Koloninizdeki herkesi tek bir inanç sistemine getirebilir veya hepsinin faydalarını yakalamak için çeşitli inançları korumaya çalışabilirsiniz.


Onlara resmi sosyal roller atayarak en sevdiğiniz sömürgecilerin güçlü yanlarından ve becerilerinden yararlanın. Her inanç sistemi, inananların üstlenebilecekleri özel roller tanımlar.

  • Lider rolü ilham verici konuşmalar yapar, çevrelerindeki müttefiklerle savaşır, daha sıkı çalışmayı teşvik eder ve bazı ritüellerde özel bir rol oynar. Ayrıca bireyleri suçla suçlayabilir ve dava açabilirler.
  • Ahlaki rehber rolü, insanlarınızın zihinsel esenliğini ve ruhsal gücünü destekler ve cenazeler, fedakarlıklar ve daha fazlası dahil olmak üzere birçok ritüele öncülük eder. İyileşmeyi hızlandırmak için hastalara sağlığı vaaz edebilirler, üzgün sömürgecilere ruh hallerini yükseltmeleri için tavsiyelerde bulunabilirler, insanları inançlarına inandırabilirler ve inanmayanları kendi inanç sistemlerine dönüştürebilirler.
  • Uzman rolü, bir birincil beceride daha iyi etkinlik sağlar ve bu beceriyle ilgili özel bir yetenek kazanır. Bir takas olarak, uzmanlar kendi özel becerilerine daha fazla odaklanır ve başka bir iş yapmazlar. Birçok uzman atayabilirsiniz.



Her inanç sistemi, benzersiz ritüeller koleksiyonunu tanımlar. Bu oyuncu kontrollü etkinlikler, nasıl yapıldıklarına bağlı olarak çeşitli etkileri olan özel toplantılardır. Örneğin, dev konuşmacıların olduğu devasa bir dans salonundaki çılgın bir parti, yeni üyeler çekebilir veya ganimetlerle dolu eski bir kompleksin keşfedilmesine yol açabilir. Öte yandan, hiç müzik olmayan bir alanda parti verirseniz, aynı faydaları alamayabilirsiniz.

İnanç sistemi temelli ritüeller şunları içerir:

  • Dans partisi: Katılımcılar, renkli bir ışık topuyla aydınlatılan dev hoparlörlerden müzik eşliğinde dans ederler.
  • Davul partisi: Diğerleri gece boyunca dans ederken davulcular müzik yapar.
  • Sosyal festivaller: Lider bir konuşma yapar ve daha sonra insanlar içmek ve sosyalleşmek için toplanır.
  • Ağaç kutlaması: Süslenmiş bir ağacın etrafında düzenlenen sosyal bir festival.
  • Yanık çemberi: Ahlaki bir lider kınayıcı bir konuşma yapar ve insanlar bir kukla veya bayrak gibi nefret edilen bir sembolü yakar.
  • Duman çemberi: İnsanlar özel bir dev nargile veya tütsü mabedi yakar ve dumanı birlikte teneffüs eder.
  • Skylantern festivali: İnsanlar gökyüzüne doğru süzülen güzel ahşap fenerler inşa eder ve serbest bırakır.
  • Gladyatör düellosu: Köleler veya mahkumlar, seyircileri eğlendirmek için bir ringde savaşırlar. Silah temin edebilirsiniz ve bunlar kullanılacaktır. Bir dövüşçü ölürse, kalabalık daha da heyecanlı bir şekilde uzaklaşacaktır.
  • Kurban: Ahlaki bir lider, bir hayvanı veya mahkûmu kalabalığın önünde öldürür.
  • Yamyam ziyafeti: Sömürgeciler şahane bir insan eti tabağı yemek için toplanırlar.
  • Kazıma: Ahlaki rehber, başkaları izlerken estetik olarak yaralayarak yeni bir inananı teşvik eder.
  • Körleştirme: Ahlaki rehber, başkaları izlerken onları kör ederek yeni bir inananı teşvik eder.
  • Cenaze: İnsanlar kaybettikleri birini anmak için bir mezarın etrafında toplanır, bir ahlaki rehber konuşma yapar.


Bazı ritüeller inanç sistemlerine özgü değildir:

  • Lider konuşmaları: Koloninin lideri morali yükseltmeyi amaçlayan heyecan verici bir konuşma yapar. Sosyal becerileri başarısız olursa, bunun tam tersi bir etkisi olabilir!
  • Yargılama: Lider birini iğrenç suçlarla suçluyor. Suçlayan ve sanık, davayı tanıkların önünde tartışıyor. Suçlu bulunursa, sanık sosyal sonuçlar olmadan cezalandırılabilir.
  • Halka açık infaz: Bir mahkûmun öldürülmesi. Bu, mahkumun bir şeyden suçlu bulunduğu bir duruşmadan sonra en iyi şekilde gider.
  • Ağaç bağlantısı: Bir sömürgecinin bir Gauranlen ağacıyla bağlantı kurduğu ve onlara içerideki ormandakilere komuta etme yeteneği verdiği görkemli bir tören.



Gauranlen ağacı adı verilen benzersiz bir ağaç türü ara sıra koloninizin yakınında filizlenir. Bu görkemli portakal ağaçlarının, dryad denilen küçük yaratıklarla simbiyotik bir ilişkisi vardır. Ağaç, orman kurularını destekler ve buna karşılık orman kuruları ağacı korur. Her ağacın kendisine bağlı birkaç kuru otu vardır.

Bir kolonist, özel bir törenle bir ağaçla bağlantı kurabilir. Kolonist, ağacı zamanla budayarak bağlantıyı güçlendirebilir ve orman ağaçlarını etkileme yeteneği kazanabilir.

Etkiniz altında, Dryad'lar farklı kastlarda uzmanlaşabilir:

  • Taşıyıcı: Bu tıknaz yardımcılar, eşyaları gitmeleri gereken yere taşıyacaklar.
  • Clawer: Hassas ama korkutucu olan pençe, hasar verme konusunda uzmanlaşmıştır.
  • Barkskin: Yavaş ama sert olan barkskin, diğer dövüşçüleriniz için darbeleri emer.
  • Woodmaker: Zamanla odun üretir.
  • İlaç üreticisi: Zamanla bitkisel ilaç üretir.
  • Berrymaker: Zamanla çilek üretir.
  • Gaumaker: Yeni Gauranlen ağaçları yapmak için Gauranlen filizleri üretir.


İnançlar önemlidir. Kolonistleriniz ağaçlara hürmet ederse, Gauranlen ağaçlarıyla daha etkili bir şekilde bağlantı kurabilir ve orman ağaçlarını daha verimli bir şekilde etkileyebilirler. Sadece ağaçlara gerçekten saygı duyanlar onların üremelerini kontrol edebilir. Zamanla, böyle bir ağaç-bağlayıcı kolonisi, Gauranlen bahçesinden ve sevimli, kullanışlı, korkunç orman ormanlarından bir ekonomi ve bir ordu kurabilir.


Her inanç sistemi, bazı özel nesneleri kalıntı olarak tutar. Eski bir kılıç, bir kafatası, bir zırh parçası veya başka bir şey olabilir. İnandığınız kalıntıları bulmak ve toplamak için çok parçalı görevlere başlayın.

Bir kalıntı avlamak, kalıntıyı bulmak için birkaç tür görev içerir:

  • Antik karmaşık görevler sizi hazine ve kalıntı hakkında bilgi içeren uzun zamandır unutulmuş kalıntılara götürür. Çok çeşitli zorluklar sizi bekliyor olabilir - kripto uyuyan askerler, böcekler, uyku mekanoidleri, dengesiz yakıt depoları veya sizi siteye kadar takip eden korsanlar. İstediğinizi alırken hayatta kalmak için bu tehditleri birbirinize karşı kullanın.
  • Spacedrone görevleri, koloninizin yanına inen bir spacedrone ile başlar. Bir kalıntı hakkında bilgi içeriyor, ancak önce onu hacklemeniz gerekecek! Bilgileri çıkarırken kendinizi diğer hazine avcılarına karşı korumak için yerinde savunmalar oluşturun.
  • Tapılan terminal görevleri, bir kabile köyü tarafından saygı duyulan eski bir terminali içerir. Ziyaret etmenize izin verecekler, ancak terminali hacklemeye çalışmak yerlilerin saldırmasına neden olacak. Köyün dışından bir saldırı başlatmayı düşünün ya da barışçıl bir şekilde girin ve parçalayıp yakalamayı deneyin. Bu senin seçimin.

Kalıntıyı barındıran antik tapınağı bulduktan sonra, oraya gidebilir ve çeşitli güvenlik sistemlerinden kaçıp onları yenerken cüretkar bir baskınla onu yakalayabilirsiniz. Eve götürün ve bir rölyefte kurun. Kalıntı, başkalarını inançlarınıza döndürmenize yardımcı olacak ve ayrıca hediyeler getirecek hacıları cezbedecektir.


İdeoloji ayrıca kalıntılarla ilgili olmayan bazı yeni görevler de ekler.

Antik kompleks ganimet görevleri, bir mekikte veya bir karavanda seyahat ederek, ganimet dolu antik komplekslere baskın yaptığınızı görür. Bu antik kompleksler bir kalıntı bulmakla ilgili değil - sadece zengin olmakla ilgili. Kompleksler prosedürel olarak oluşturulur ve çok çeşitli tehditler içerir. Tehditler birbirleriyle etkileşime girmek ve hatta faydalı olmak için tasarlanmıştır - Sizi komplekse kadar takip eden korsanlarla savaşmaya yardımcı olmak için uyuyan eski askerleri kasıtlı olarak uyandırabilir veya yan odada yuva yapan dev böcekleri yakmak için eski bir yakıt düğümünü ateşleyebilirsiniz. Oldukça çılgın olabilir - sonuçta bu RimWorld.

Koloninizin yakınında yeni geçici kamplar kurulacak. Bu küçük topluluklar hafifçe savunulur ve genellikle daha büyük bir grupla ilişkili değildir, bu da kendi başınıza bir akıncı olmak istiyorsanız onları iyi hedefler haline getirir. İnançlar önemlidir - İnançlarınız saldırgansa, sömürgecileriniz egemenlik ihtiyaçlarını karşılamak için bu tür saldırıların düzenli olarak yapılmasını talep edebilir. Kamplar, her biri farklı türde savunucuları ve ganimetleri olan çiftliklerden ağaç kesme alanlarına, madenlere ve av köşklerine kadar çeşitlilik gösterir.

Dilenci grupları gelip yardım isteyecek. Onlara yardım edin, sizi daha sonra ödüllendirebilirler. Ayrıca onlara ihanet etmeyi ve onları köleleştirmeyi, işe almayı, satmayı veya başka herhangi bir şeyi de seçebilirsiniz. İnançlar önemlidir - inançlarınız hayırseverse, muhtaç yolcularla ilgilendiğinizde sömürgecileriniz özellikle mutlu olacaktır.


İnanç sistemleri yeni binaların kilidini açar.

Binaların çoğu ritüelleri desteklemek için kullanılıyor. Bunlar şunları içerir:

  • Sunak: Ritüellerde kullanılan geleneksel platformlar. Bunlar ritüel salonunuzun merkezidir.
  • İdeogram: Ritüellerde kullanılan zemindeki gizemli semboller.
  • Kürsü: Bu eğimli stant ile ritüellerinize resmi bir görünüm kazandırın. Yakınlarda birinin olması, belirli ritüellerin olumlu etkilerinin süresini uzatacaktır.
  • Pew: Dinleyicilerin bir ritüel sırasında oturması için basit banklar.
  • Diz yastığı : Ayinler sırasında insanların diz çöktükleri yastıklar.
  • Diz örtüsü: Ritüellerde arkadaşların diz çökebileceği halılar.
  • Davul: Davulcular ritüeller ve partiler için müzik yaratabilirler.
  • Işık topu: Döner ve renk değiştirir! Bu top gerçekten dans partilerinizi canlandırıyor.
  • Hoparlör: Sesini aç! Bunları ekledikçe dans partileri daha da yoğunlaşır.
  • Noel ağacı: Güzel ışıkları ve süsleri, bazı neşeli festivaller için çok önemlidir.
  • Pyre: Bu günlük yapısını tutuşturmakla alevin bir kule oluşturun.
  • Kurban bayrağı: Bu sembolik yakmada düşmanlarınızı ve onlara ne yapacağınızı düşünün.
  • Effigy: İnsan şeklindeki heykelleri ateşe verin ve yanmasını izleyin.
  • Yamyam tabağı: Birçok aç ağzı korkunç bir insan eti ziyafeti ile besleyin.
  • Burnbong: Odayı dolduran bir duman yaprağı bulutu için ateşleyin.
  • Tütsü tapınağı: Bu tütsü kaplarını hoş bir dumanın çıkması için yakın.


İnanç sistemleri ayrıca belirli işlevlere sahip belirli yeni inşa edilebilirlerin kilidini açar:

  • Autobongs: Etraftaki herkes için pasif olarak bir duman yaprağı bulutu üretir. Uyuşturucu ibadetiyle ilişkili.
  • Karanlık lambalar ve karanlık meşaleler: Işıktan kaçınanlar için bunlar hafif bir aydınlatma sağlar.
  • Döşeme yatakları: İnançları fiziksel rahatlıktan kaçınan kolonistler için, bunların üzerinde uyumak asildir.
  • Uyku hızlandırıcılar: Güç ve açlık pahasına uykuyu hızlandırın. Transhümanistler bunları istiyor.
  • Biosculpter bölmeleri: Yaşlanmayı tersine çevirir ve yara izlerini iyileştirir. Etin zayıflığını reddedenler için gereklidir.
  • Sinirsel süper şarj cihazları: Çalışmayı hızlandırmak için bilinci güçlendirin. Transhümanistler bunları istiyor.
  • Gibbet kafesleri: Gören herkese korku salmak için mağlup edilmiş bir düşmanın cesedini gösterin. Saldırganlar bunları arzular.
  • Bonsai saksıları: Ağaçlara tapanlar, içerideyken bile ağaçlarını düzeltebilirler.



Her inanç sistemi farklı estetik stiller ile ilişkilidir. Stiller kaç şeyin göründüğünü etkiler - ritüeller, mobilyalar, zeminler, giysiler ve sanat. Sömürgecileriniz kendi inanç sistemlerinin tarzlarına uyan şeylerin etrafında olmaktan keyif alacaklardır ve bazıları diğer inançların tarzlarını reddedebilir.

Stiller şunları içerir:

  • Rustik: Ev gibi ülke çiftliği görünümü.
  • Totemic: Kabileden ilham alan bir görünüm.
  • Spikecore: Dikenli uzay korsanı görünümü.
  • Morbid: Bu karanlık kültler için kafatası ve ölüm görüntüleri.
  • Teknisyen: Her yerde teknolojik motifler - devreler ve altıgenler.
  • Animalist: Hayvan motifleri.
  • Hindu: Eski Hindu görüntülerinin soyundan.
  • Hıristiyan: Eski Hıristiyan imgeleminin soyundan gelen.
  • İslami: Eski İslami görüntülerin soyundan gelen.
  • Budist: Eski Budist imgeleminin soyundan gelen.


Bir inanç sistemi bunlardan birkaçını karıştırıp eşleştirebilir. Hayal ettiğiniz marazi korsanları veya tekno-Budistleri yapın.

Stiller giyimi birçok yönden etkiler. Hayvansever inananlar, keşif zırhı miğferlerini korkunç hayvan yüzleri olarak şekillendirebilirler. Morbid ölüme tapanlar kafatası miğferleri kullanacaklar. Spikecore korsanları, sivri omuzlu tozluklar giyerler. Pek çok görsel varyasyon var, bu yüzden her koloni farklı giyinecek.

Stiller, koloninizin ürettiği resmi de etkiler. Heykeller, yaratıcılarının inanç sistemlerinin ikonografisini gösterecek.

Bazı stiller ayrıca aşağıdakiler dahil olmak üzere belirli zeminlere sahiptir:

  • Korkunç kafatasları olan hastalıklı fayanslar ve halılar.
  • Spikecore fayans ve plakalar.
  • Totemik kiremit ve panoları.
  • Teknisyen bir görünüm için altıgen halılar ve fayanslar.
  • Dumandaki ruhları arayanlar için Mindbend halıları.


Stiller, yeni dekoratif zemin kaplamalarında da kendini gösteriyor:

  • Gladyatör arenanız için Spikecore zemin yıldızları.
  • Bu çiftlik evi görünümü için rustik kilimler.
  • Kolonideki bu merkezi noktalar için hastalıklı, totemik ve hayvancı levhalar.




Tarzların ötesinde, inanç sistemleri insanların belirli giyim eşyalarını giymelerini isteyebilir. Bunlardan bazıları belirli sosyal rollere de özgü olabilir - bir rahip veya ahlaki liderin özel bir şapka veya cüppe giymesi gerekebilir.

İdeoloji, inananların isteyebileceği çeşitli yeni giyim eşyalarını içerir:

  • Yetki sınırları: Köleleri bastırma yeteneğini geliştirin.
  • Kuyruk kapakları: Dış mekan görünümü için.
  • Burkas: Tüm vücut örtüsü.
  • Flofatlar: Rahat şapkalar.
  • Slicecaps: Yüksek teknoloji şapkalar.
  • Shadecones: Güneşte iyi görünün.
  • Visage maskeleri: Yüzü tamamen örtün.
  • İşkence kronları: Acı çekmek isteyenler için acı ekleyin.
  • Elbiseler: Ciddi bir görünüm için.
  • Baş örtüleri ve geniş örtüler: Geleneksel baş örtüleri.


Sömürgeciler ayrıca inançlarıyla ilgili yeni dövmeler , sakallar ve saç modelleri istiyorlar. Yeni tinctoria mahsulünden hasat edilen boyaları kullanarak giysilerini yeniden renklendirmek, dövmelerini değiştirmek veya sakallarını ve saçlarını yeniden şekillendirmek için bir şekillendirme istasyonunu ziyaret edebilirler.


Mahkumları köleleştirebilir veya tüccarlardan köle satın alabilirsiniz. Köleler, sömürgeciler gibi çoğu görevde, düşük çalışma hızı pahasına çalışacak.

Her inanç sisteminin köleliğe karşı bir tutumu vardır - bazıları uygulamayı tiksindirici bulurken, diğerleri köleleri inançlarının bir parçası olarak kabul eder ve hatta talep eder.

Kölelerinizi silahlandırabilir ve onlara doğrudan savaşta komuta edebilirsiniz. Ancak dikkatli olun - köleler, fırsat bulurlarsa veya yeterince bastırılmazlarsa isyan edeceklerdir. Gardiyanlarınız, köleleri periyodik olarak tehdit ederek bastırabilir. Köleleri pasif olarak bastırmak için terör heykelleri ve darağacı kafesleri gibi yapıları kullanabilirsiniz. Ayrıca köleleri kontrol altında tutmak için özel yakalar ve vücut kayışları giydirebilirsiniz.


Koloniniz zenginleştikçe, her şeyi satma ve en sevdiğiniz koloniciler ve hayvanlarla yeniden başlama fırsatına sahip olacaksınız. Karşılığında, eski bir makine süper zekasının fiziksel dünyayı etkilediği söylenen bir kanal olan archonexus'a giden bir harita parçası alacaksınız.

Bu görev, seçtiğiniz koloniciler ve hayvanlarla baştan başlayacağınız kısmi bir oyun sıfırlaması gibi davranır. Yeni bir yerde yeni bir koloniye taşınırken ve destansı bir arayışta ilerlerken en sevdiğiniz karakterleri tutabilirsiniz.

Her yeni koloni, artan psişik etkiye sahip eski bir arkoteknik yapının yanında belirir. Haritanın diğer parçalarının kilidini açmak için her yapıyı inceleyin. Üç parçanın kilidini açın ve archonexus'un kendisini bulabilir, gücünü çağırabilir ve makine tanrısının zihni aracılığıyla fiziksel gerçekliği aşabilirsiniz.

Alistair Lindsay'in yeni destansı şarkısının oyun sonu kredilerinin tadını çıkarın.

Desteklenen Diller: İngilizce, Almanca, Japonca, Lehçe, Basitleştirilmiş Çince, Fransızca, Korece, Rusça, Latin Amerika İspanyolcası, Geleneksel Çince, Brezilya Portekizcesi, Kastilya İspanyolcası

Sistem Gereksinimleri

Minimum Sistem Gereksinimleri:

Minimum:

  • İşletim Sistemi: Windows 7
  • İşlemci: Core 2 Duo
  • Bellek: 4 GB RAM
  • Ekran Kartı: Intel HD Graphics 4000 or other shader model 4.0
  • Depolama: 500 MB kullanılabilir alan

Yorumlar