Sadece RESMİ sitelerin oyun fiyatlarını karşılaştırır
Kategoriler

Öneriler

Lethal Company
198,30
den başlayan fiyatlarla
Palworld
513,39
den başlayan fiyatlarla
Prison Architect 2
Indivisible Hikayesi

Indivisible Hikayesi

Indivisible, artık feshedilmiş Lab Zero Games tarafından geliştirilen ve 505 Games tarafından piyasaya sürülen bir aksiyon, rol yapma ve platform oyunudur. Oyun ilk olarak Ekim 2019'da ve ardından da 28 Nisan 2020'de Nintendo Switch'te yayımlandı. 16 Temmuz 2020'de ise Japonya'da ayrıca piyasaya sürüldü. Indivisible, Valkyrie Profile'den ilham alan platform tarzı aksiyon, rol yapma, keşif ve savaş mekaniklerine sahiptir.

Hikaye

Oyun, Indr (Keith Silverstein tarafından seslendirilir) ve tanrıça Kala (Anjali Bhimani tarafından seslendirilir) liderliğindeki bir grup savaşçı arasındaki savaşla başlar. Indr, Ajna (Tania Gunadi tarafından seslendirilir) adını verdikleri terk edilmiş bir bebek bulur ve onu kendi kızı olarak yetiştirir. 16 yıl sonra Ajna, babasını öldüren Dhar (Benjamin Diskin tarafından seslendirilir) liderliğindeki bir ordunun saldırısına uğrayana kadar Ashwat köyünde babasıyla birlikte yaşar. 

Indivisible
61,31
den başlayan fiyatlarla

Dhar'ı yendikten sonra, Ajna beklenmedik bir şekilde içinde onu zihnine çeken bir güç uyandırır ve bu yüzden onu, kendisini saldırı emrini veren lideri savaş ağası Ravannavar'a (Michael Dorn tarafından seslendirilir) götürmeye zorlar. Daha fazla arkadaş edinirken, Ajna sonunda Ravannavar'la yüzleşir ve onu öldürdüğü Sumeru Dağı'na kadar kovalar, Ravannavar'ın niyetinin gücünü Kala'yı açığa çıkarmak için kullanmak olduğundan habersizdir; onun vücudunun bir parçası olduğu ortaya çıkar, böylece tanrıça yok edebilir ve dünyayı yeniden yaratabilir.

indivisible hikaye

Sumeru'dan kovulduktan sonra, Ajna ve arkadaşları Deva Thorani (Zehra Fazal tarafından seslendirilir) tarafından kurtarılır ve onu yakındaki limana yönlendirir ve burada Indr'ın partisinin eski bir üyesi olan Angwu (Laura Patalano tarafından seslendirilir) ile karşılaşır. Ajna'nın dünya çapında birkaç çakra kapısı araması ve onları harekete geçirmesi, böylece savaşta Kala ile yüzleşmeye hazırlanırken gücünü artırabilmesi işlenir. Bunu yaptıktan sonra Ajna, arkadaşları tarafından henüz hazır olmayabileceği konusunda uyarılmasına rağmen Sumeru'ya geri döner ve Kala ile yüzleşirken kendini öfkeye kaptırır, yenilenmiş Dhar onu durdurmak için kendini feda edene kadar büyük yıkıma neden olan bir canavara dönüşür.

Bir hafta sonra, Ajna toparlanır ve hatalarını telafi etmeye kararlıdır. Arkadaşlarıyla yeniden bir araya gelmek için tekrar dünyayı dolaşırken, önceki yolculuğu sırasında istemeyerek neden olduğu bazı sorunları çözmeye yardım eder ve Kala ile son bir savaş için Sumeru'ya döner. Bu vesileyle, Ajna arkadaşlarına veda eder ve Kala'yı dünyayı yok etmekten vazgeçmeye ikna eder. İkisi birleşir ve kaybolur. Emeği geçenler sahnesi sırasında, yeni bir hayat yaşayan birleşmiş Ajna ve Kala'nın bir görüntüsü görülüyor.

Oyun Hakkında Bazı Bilgiler

Indivisible, 2012 senesine ait dövüş oyunu olan Skullgirls ile tanınan üyelerden oluşan Lab Zero Games tarafından geliştirilmiştir. Lab Zero Games, 2 Temmuz 2015'teki Anime Expo'daki Skullgirls panelinde Indivisible'ı duyurdu. Geliştiriciye göre, oyunun hikayesi güneydoğu Asya mitolojisinden ve diğer kültürlerden etkilenmiş durumda. Ayrıca Lab Zero Games'in sanatçıları tarafından elle çizilmiş 2D animasyon içerir. 

indivisible hikayesi

En çok Secret of Mana üzerine yaptığı çalışmalarla tanınan besteci Hiroki Kikuta, oyunun müziklerine imza attı. Oyun, Japon anime stüdyosu Trigger ve Amerikan animasyon stüdyosu Titmouse, Inc. tarafından hazırlanan animasyonu içeriyor ve açılış animasyonu Little Witch Academia'dan Yoh Yoshinari tarafından yönetiliyor.

Indivisible
61,31
den başlayan fiyatlarla

Lab Zero Games, 5 Ekim 2015'te Indiegogo'da 1.500.000 ABD Doları hedefli bir kitle fonlaması kampanyası başlattı. Lansmanla birlikte oyunun oynanabilir bir prototipi de sunuldu. Lab Zero Games hedeflerine ulaşırsa veya bunları aşarsa, yayıncı 505 Games kalan geliştirme bütçelerine katkıda bulunur durumdaydı. Kampanyanın ilk 40 günlük katkı süresi, nispeten yavaş bağış toplamayla karşı karşıya kaldı ve 8 Kasım 2015'e kadar yaklaşık 764.000 $ kazandı. 

Ancak, 13 Kasım 2015'te, oyunun yaklaşık 963.000 ABD doları tutarında taahhüt almasından sonra kampanya, Indiegogo'nun gerekli %60 eşiğinin üzerinde bir 20 gün daha uzatıldı. Uzatmanın ardından, sonunda 2 Aralık 2015'te hedefe ulaşıldı. Oyun, 8 Ekim 2019'da Kuzey Amerika'da ve üç gün sonra Avrupa'da piyasaya sürüldü.

Indivisible yayınları